Már nem kell hirdetnünk

Már nem kell hirdetnünk

Ez mindig is egy különleges téma lesz számomra, és én ennek megfelelően imádom is. Sokat tanultam róla. Az vitán felül áll, hogy minden kezdő vállalkozásnak így vagy úgy, de szüksége van a hirdetésekre.

Természetesen tisztában vagyok vele, hogy vannak olyan szerencsések, akiknek sikerült úgy pozicionálni magukat, vagy egy szűk piaci rést találni, hogy szinte csak ők vannak az adott területen, de azért ez ritka.

Mi ennek a ritka csoportnak a tagjai voltunk kereken 10 évvel ezelőtt. Szűk rés, speciális szolgáltatás, minimális konkurencia. Szuper keresőszavak, egy weboldal: google első oldal első hellyel kevesebb, mint egy hónap alatt.

Aztán az elmúlt 10 évben sok minden történt. Lett sok versenytárs (jöttek-mentek), volt sok minden, hirdettünk mi is (nagyon jó beállításokkal, olcsón).

Büszke vagyok rá, hogy egy erős alappal, és megfelelő jelenléttel az elmúlt 10 évben mi épült fel.

Villany Péter

Villany Péter

Legutóbbi írások

Villany Péter

Amikor az ajánlásból baj lesz

Minden jól sikerült munka után felmerül az ügyfeleink részéről, hogy miért is nem alapítunk generálkivitelező csapatot, mert ha mindenki olyan profin csinálta volna a dolgát, mint mi, akkor minden rendben lett volna.

Villany Péter

Úgy élsz ahogy a gimnáziumban elképzelted?

Nagyon szeretek munka közben különböző hanganyagokat (újabban pedig podcast-eket) hallgatni. Főleg tanulni szeretek így (van amit előre én mondok fel magamnak), akár szakmai, akár egyéb dolgokról legyen szó.