Egy szakember életében nagyon fontosak a visszajelzések. Bár sokáig nem tudatosult bennem ennek fontossága, főleg amiatt, mert a szakmai képzettségre koncentráltam elsősorban.
De amikor a helyére kerülnek a szakmai kérdések, és az ilyen téren történő fejlődés biztosított, előtérbe kerülhetnek különböző egyéb területek is. És itt elsősorban a munkák emberi oldalára gondolok.
Én magam sokáig nem tudtam tudatosan figyelni erre. Azt sejtettem, hogy nem elég csak jól elvégezni a munkát. Ahhoz, hogy a másik oldalon az elégedettség – divatos szóval az ügyfélélmény – a lehető legjobb legyen, szükség van még arra a pici pluszra is, amit az egyszerűség kedvéért csak “emberi oldalnak” nevezünk.
Ennek szerves részei azok a beszélgetések, amik jobb megértést biztosítanak, és amiken keresztül a saját felkészültségem, hozzáállásom is tesztelhető. Apró jelek, amikre figyelve könnyebben hangolódhatok rá az adott szituációra.
Amiben természetesen, és mégis profin képviselhetem az általam fontosnak vélt álláspontokat, mutathatom meg a tevékenységünket.
És a végén mindez olyan elégedettségi “mutatót” jelent, aminek egyenes következménye az ajánlás.
Köszönöm nektek!