Köszönjük az ajánlásokat

Egy szakember életében nagyon fontosak a visszajelzések. Bár sokáig nem tudatosult bennem ennek fontossága, főleg amiatt, mert a szakmai képzettségre koncentráltam elsősorban.

De amikor a helyére kerülnek a szakmai kérdések, és az ilyen téren történő fejlődés biztosított, előtérbe kerülhetnek különböző egyéb területek is. És itt elsősorban a munkák emberi oldalára gondolok.

Én magam sokáig nem tudtam tudatosan figyelni erre. Azt sejtettem, hogy nem elég csak jól elvégezni a munkát. Ahhoz, hogy a másik oldalon az elégedettség – divatos szóval az ügyfélélmény – a lehető legjobb legyen, szükség van még arra a pici pluszra is, amit az egyszerűség kedvéért csak “emberi oldalnak” nevezünk.

Ennek szerves részei azok a beszélgetések, amik jobb megértést biztosítanak, és amiken keresztül a saját felkészültségem, hozzáállásom is tesztelhető. Apró jelek, amikre figyelve könnyebben hangolódhatok rá az adott szituációra.

Amiben természetesen, és mégis profin képviselhetem az általam fontosnak vélt álláspontokat, mutathatom meg a tevékenységünket.

És a végén mindez olyan elégedettségi “mutatót” jelent, aminek egyenes következménye az ajánlás.

Köszönöm nektek!

Villany Péter

Villany Péter

Legutóbbi írások

Villany Péter

A villanyszerelő és a ChatGPT

Egyszerűen muszáj volt. Annyit olvastam már róla, hogy ki kellett próbálnom nekem is. Haladni kell a korral. Megkérdeztem hát a ChatGPT-t: “Kérlek írj nekem cikket a panel lakások villanyszerelése témájában”.

Villany Péter

Hol fognak elszaporodni az elektromos autók?

A tegnapi írás közben jöttek a gondolataim azzal kapcsolatban, hogy már tavaly sok helyen olvastam a hidrogén autózásról és ennek az elektromos autókkal való összehasonlításáról.