Köszönjük az ajánlásokat

Egy szakember életében nagyon fontosak a visszajelzések. Bár sokáig nem tudatosult bennem ennek fontossága, főleg amiatt, mert a szakmai képzettségre koncentráltam elsősorban.

De amikor a helyére kerülnek a szakmai kérdések, és az ilyen téren történő fejlődés biztosított, előtérbe kerülhetnek különböző egyéb területek is. És itt elsősorban a munkák emberi oldalára gondolok.

Én magam sokáig nem tudtam tudatosan figyelni erre. Azt sejtettem, hogy nem elég csak jól elvégezni a munkát. Ahhoz, hogy a másik oldalon az elégedettség – divatos szóval az ügyfélélmény – a lehető legjobb legyen, szükség van még arra a pici pluszra is, amit az egyszerűség kedvéért csak “emberi oldalnak” nevezünk.

Ennek szerves részei azok a beszélgetések, amik jobb megértést biztosítanak, és amiken keresztül a saját felkészültségem, hozzáállásom is tesztelhető. Apró jelek, amikre figyelve könnyebben hangolódhatok rá az adott szituációra.

Amiben természetesen, és mégis profin képviselhetem az általam fontosnak vélt álláspontokat, mutathatom meg a tevékenységünket.

És a végén mindez olyan elégedettségi “mutatót” jelent, aminek egyenes következménye az ajánlás.

Köszönöm nektek!

Villany Péter

Villany Péter

Legutóbbi írások

Villany Péter

Panel-régészet: aranybányára leltünk

Az elmúlt év vége, és az idei év egyértelműen a “lakott” lakásokról szól. Hogy mások is így hívják-e, azt nem tudom, de nálunk ez a szó jelenti azt a típusú felújítást, amikor a tulajdonosok “benne laknak” az ingatlanban.

Villany Péter

Hogyan égessük szét a hálózatot?

Nincs jobb szó rá, minthogy egyik pillanatról a másikra gyakorlatilag “berobbant a nyár”. Ilyenkor mindig rengeteg telefont kapunk, ahogyan az előző években is, hogy klímát szeretnénk, ehhez kéne ellenőrizni a hálózatot, bírja-e.

Villany Péter

Tampere: Az álom, a munka és az odavezető út

Azt gondoltam ideje írni egy kisebb összefoglalót. Sajnos a folyamatos közvetítés nem igazán sikerült, sőt… Az az igazság, hogy folyamatosan olyan élményekben volt részünk, és olyan “egyben voltunk” a hellyel, hogy a telefon csak fotók alkalmával került elő, és a közösségi média sem kapott szinte semmilyen figyelmet.