Zárva volt a tó

Zárva volt a tó

Múlt kedd egy igen szép és kellemes napsütéses nap volt. A munka is kiválóan haladt ebben az időben (és persze a 3 hét pihenés is megtette a hatását), ezért úgy gondoltam lelépünk korábban, és pecázunk egy kicsit a gyerekekkel.

„Na, ahogy azt Móricka elképzeli!” Az első gondom, hogy 1 óra 40 perc (!) az út a városon át. Nem szoktam panaszkodni emiatt, de sajnos a létra és a gépek maguktól nem mennek át a városon. De ez most „über” gáz volt. Igaz, öröm az ürömben, hogy elintéztem közben az összes telefont, beszéltem mindenkivel, akivel szerettem volna.

Hazaértem hát, és mivel sötétedésig volt még időnk, gyorsan rendelkeztem: “adok puszit anyának, beszélünk pár szót, addig húzzatok cipőt, és pakoljátok be a cuccokat a kocsiba!”. Imádom a gyermekeimet, lelkesek amikor nekik is kedvük van valamihez.

Szóval gyors kávé, majd indulás. Jó másfél óránk lehet még. Azalatt talán halat is foghatunk. Megérkezünk, nulla autó. Ez kicsit gyanús.

Kiszállunk, látjuk nagy betűkkel: ZÁRVA. Sajnos, mint kiderült, megint kiújultak az üzemeltetés körüli csatározások.

Picture of Villany Péter

Villany Péter

Legutóbbi írások

Villany Péter

Jákob lajtorjája

Gondoltam keresek egy rövid vagy hosszú videót arról, ahogyan egy Jákob nevű villanyszerelő bemutatja az általa használt létrát. És ezzel a poénnal felvezetem a mai érdekességet. De a sok tartalom között ilyet pl. nem találtam.

Villany Péter

Tulipános házak

Ha azt mondom Paks biztosan mindenkinek az atomerőmű jut elsőre az eszébe. Kinek a Paks I., kinek a Paks II., vérmérséklet függvényében, de mindenképpen erről lett híres a város elsősorban.

Villany Péter

Áramok harca

Döbbenetes, hogy már az 1880-as évektől használunk irányítottan elektromos áramot. Akárhogy is számolom maholnap ez bizony 150 év. Hihetetlen, és egy kicsit felfoghatatlan is, hogy ennyi idő alatt hova jutottunk el vele, és milyen távlatok vannak/lehetnek még előttünk. Gondolok itt pl. a fúziós energia kísérletekre.