Az elmúlt héten messzemenőkig őszinteségi rohamom volt, és ez többnyire a határaim feszegetésével szokott együtt járni. A közvetlen környezetemben lévők ezt most annyira nem szerették, de vannak ilyen hetek is.
Az a helyzet, hogy amikor úgy érzem elfogyott az időm, akkor azok a feladatok, amiket annyira nem érzek fontosnak, szépen elmaradoznak. Például nem csinálok meg egy videót, hanem inkább iszok egy kávét és bámulok ki a fejemből. Nem csinálok meg egy képet, hanem inkább elolvasok egy valójában érdektelen cikket.
Aztán a végén ráfogom, hogy nem volt rá időm. (Bocs ez így nem pontos, ezt szoktam mondani: “Nincs rá időm, nekem is csak 24 óra 1 nap!”). Ami igazzá is válik, mert a döntésemben nem voltam profi, és ezáltal tényleg nem volt rá időm.
Szóval így fogyott ki most a szufla a TikTok-ból egy picit. És igazán azért vált ez érdekessé, mert a TikTok, mint cég, mint profitorientált vállalat bizony elkezdte magát népszerűsíteni (vagy inkább elfogadtatni?): ha nézed foci EB-t, tudod miről beszélek. Így lassan eljöhet az az idő, amikor “ott kell lenni”.
És ugye ennek fényében érdekes a tény: van időd rá, vagy nincs időd rá?