Miért nem villanyautózok még?

Miért nem villanyautózok még?

Ez egy érdekes téma, szeretem és időről időre felmerül nálunk is. Igazán menő lenne egy villanyszerelőnek villanyautóval menni ide-oda. De mivel nem vagyunk earlybird-ök (korai madarak, akik az elsők között vesznek meg valamit) ebben az ügyben, még várunk a megfelelő pillanatra.

Egy kissé még kiforratlannak találom a technikát, és az utóbbi időben pedig állandóan csak a negatív hírek jelennek meg ezzel kapcsolatban. Kiégett autók, visszahívott hibás akkumulátorok… Egy hatalmas tesztnek vagyunk részesei, ahol élőben velünk és rajtunk tesztelik a legújabb technológiákat.

Úgy gondolom, nincs ezzel semmi baj, hiszen a fejlődés nem áll meg, velünk él, és ha ez a jövő közlekedése, akkor ez a jövő közlekedése. Nekünk viszont még nem éri meg, elsősorban a hatótáv miatt.

A bérlés sem volt opció legutóbb (pedig több cég, köztük az eON kínálja), de biztos vagyok benne, hogy előbb utóbb nekünk is lesz. Mert érdekel, hogy hogyan épül fel egy ilyen autó, lehet-e itthon a garázsban a saját villanyszerelős eszközeinkkel javítgatni a hardveres részeket.

Villany Péter

Villany Péter

Legutóbbi írások

Villany Péter

Amikor az ajánlásból baj lesz

Minden jól sikerült munka után felmerül az ügyfeleink részéről, hogy miért is nem alapítunk generálkivitelező csapatot, mert ha mindenki olyan profin csinálta volna a dolgát, mint mi, akkor minden rendben lett volna.

Villany Péter

Úgy élsz ahogy a gimnáziumban elképzelted?

Nagyon szeretek munka közben különböző hanganyagokat (újabban pedig podcast-eket) hallgatni. Főleg tanulni szeretek így (van amit előre én mondok fel magamnak), akár szakmai, akár egyéb dolgokról legyen szó.