Heti 2-3 komplett lakásfelújítás megkeresésünk van

Heti 2-3 komplett lakásfelújítás megkeresésünk van

Dübörög az építőipar, csúcsra járatva az ehhez kapcsolódó szolgáltatói szektor, szakemberhiány, áremelkedés. Lépten nyomon ezt halljuk az elmúlt időszakban. Van aki csak olvassa, van aki a saját bőrén tapasztalja.

Ebben a szektorban dolgozva érzékelni lehet, hogy ez az igazság. Villanyszerelőként van munka bőven, de hozzáteszem, hogy aki jól csinálta/csinálja a dolgát, az előtte sem unatkozott. Ami az utóbbi időben – az anyagárak mellett – megemelkedett, azok a generálkivitelezői megkeresések.

Főleg komplett, kipróbált, szabad kapacitással rendelkező “brigádokat” keresnek szinte folyamatosan, hetente találnak meg telefonon. Emellett folyamatos az érdeklődés a lakosság részéről is. A támogatások egy része a felújítási kedvet valóban segíti (mélyebb elemzéstől tekintsünk el).

Ami örömteli tapasztalatom: egyre tudatosabbak a felújítók. Tisztában vannak vele, hogy az elektromos hálózatot meg kell csináltatni. Viszonylag sok információ érhető már el a panelekkel kapcsolatban is az interneten, ezért felkészültebb emberekkel beszélgetek.

Átgondolt tervekkel, többféle verzióról kérik ki a véleményemet, először csak telefonon, majd személyesen is. Jó érzés látni, hogy a villanyszerelés kezdi elfoglalni az őt megillető helyet a felújítók körében.

Villany Péter

Villany Péter

Legutóbbi írások

Villany Péter

Az ügyfél nem gyóntatópap

Van egy nagyon kedves ismerősöm, aki nem olyan régen felhívott. Megkérdezte, hogy esetleg tudok-e számára munkát. Elmesélte, hogy az elmúlt időszakban nagyon nehéz az élete, egyszerűen eltűntek az ügyfelek.

Villany Péter

Ionizáló hajszárító – az érzés, amikor megvág az áram

Talán sokan ismerik azt az érzést, amikor hajszárítás után a csaphoz, vízhez vagy szinte bármilyen tárgyhoz hozzáérve csípést érzékelünk egy pattanó hang kíséretében, és elrántjuk a kezünket? Ugyanez tapasztalható néha a bevásárlókocsin is.