A vállalkozói létemben a “villanyszerelősdi” mellett igen fontos hangsúlyt kapott (és kap mind a mai napig) az online marketing. Az egyszerűség kedvéért nevezem csak így, mert a legtöbben így ismerik ezt a tevékenységet.
De aki kicsit is foglalkozott a témával, az nagyon jól tudja, hogy közel sem ennyire egyszerű a történet. A fogalom és a szó mögött sokkal több van: egy egész rendszer, ami – borzasztóan egyszerűen megfogalmazva – arra hivatott, hogy a mindennapi megélhetésünket biztosítsa.
Ennek a rendszernek egy részét képezik a weboldalak, amiknek a kezelése és időnkénti “ráncfelvarrása” vált most aktuálissá. A folyamatos technikai fejlődés megköveteli, hogy ezen a fronton is „up to date”, azaz naprakész legyen minden.
Számomra különösen nagy szerelem ez. Valószínű azért alakult így, mert amikor 10 éve elkezdtem, az első online próbálkozásaim az adott szegmensben rögtön sikeresek lettek.
Imádom mind a mai napig: a változásokat, az elképesztő mennyiségű adatot, ezek elemzését. És hihetetlen látni, hogy ez alatt az idő alatt mennyit fejlődött ez a terület!